domingo, 7 de febrero de 2010

Comparació del meu blog amb d'altres

Xafardejant altres blogs, he pogut comprovar altres entrades de companys més extenses i més elaborades, amb vídeos, imatges, links...
Per exemple, en el cas de la entrada del portàtil a les aules, no vaig penjar les enquestes que havíem d'elaborar, ja que vaig penjar primerament el power point perquè no teniem encara acabada l'enquesta i després ja no la vaig penjar.

Un altre cosa que he trobat, esque no vaig fer l'entrada del CmapTools. El CmapTools és un programa molt útil per tal de realitzar mapes conceptuals, i per tant, tenir la informació molt més organitzada i estructurada, i així, el professor alhora de corretgir algun treball o activitat, no veu tanta lletra junta i amb el mapa conceptual les idees queden més clares.

Un exemple de mapa coneptual que es pot trobar directament a la pagina web és el següent:















Comparant i veien altres blog, he pogut veure que hi ha hagut molts companys de la classe que a més de fer les activitats pràctiques, també explicaven el que s'havia fet a classe o bé també donaven les explicacions dels apunts més importants i de les coses treballades més rellevants, així com per exemple lo de les 4 matàfores, amb la seva pertinent explicació i programes que fan referència a aquestes, com per exemple, el JClic, l'adreça del qual és:





A més, miran concretament el blog de la Helena Prim, vaig poder veure que ella a més realitzava un power point amb activitats creades per ella a partir del programa JClic, i a més cada activitat amb la seva explicació corresponent.

Pel que fa a la pràctica del cibernàrium, podria haver realitzat la búsqueda d'algun vídeo, el qual fes refèrencia a aquest, o per exemple, com ha fet la Helena,haver posat el logo per a tal de que aquesta quedes més completa.

Seguint,veient la entrada sobre els recursos digitals, els qual a mi em va tocar realitzar els contes del món, he pogut veure com la entrada de la Karen, a més del power point realitzat a classe, va fer una explicació i va posar tots els links de tots els recursos, per tal de poder accedir-hi. Trobo que és molt bona idea i una bona presentació pel que fa a la entrada.

També, una altra cosa que he pogut veure, esque gent com per exemple la Karen, han anat fent un seguiment de totes les exposicions orals del territori, una cosa molt positiva ja que a més de saber quines exposicions ha realitzat cadascú,també aprens a avaluar.

Per tant, trobo que hi ha moltes coses que podria haver tingut en compte, però al ser una cosa tant nova això del blog, em vaig quedar molt enrere.

1 comentario: