viernes, 25 de diciembre de 2009

Debat

Aquestes últimes setmanes, a la classe de comunicació ora, escrita i digital, hem estat realitzant una serie de debats. Els grups estaven formats per 8-10 persones. cada grup escollir un tema.
Abans de fer aquest debat però, vam veure un vídeo a classe persaber com realitzar un bon debat. Per tant, nosaltres a parti d'aquí, vam construir el nostre propi debat, el vam preparar i finalment el vam espossar a classe.
Havíem de tenir molts aspectes en compte, així com per exemple, els tors que havia de parlar cadascú, en quin moment havia d'intervenir cada grup, i una cosa molt important: el temps. Cadascú disposava d'uns 3min, i no s'havia de sobrepassar el temps, ja que si algú es passava, volia dir que no havia fet una sintesi correcte del que aquesta volia explicar.
Va ser una bona activitat per saber com realitzar un debat, i alhora per saber com dirigir-se a un públic que t'està valorant.


Aquí hi ha el model de presentació que vam elaborar el meu grup per tal d'introduir el tema i els continguts que anavem a tractar:

Hola, Bon dia

Hem dic Núria Villaronga i sóc la capitana del grup que defensarà els arguments en contra d’aquest debat.

El grup està compost per:
Karen Luna i Sandra Castelnuovo, les quals realitzaran els paper d’oradores, i explicaran tots els punts en contra.
I per una altra part, Mireia Bernadó, la qual exerceix el paper d’investigadora.

A diferencia de l’altre grup, nosaltres no estem d’acord en que incorporem els nens amb deficiències a les aules ordinàries, sinó que pensem, que aquests nens haurien d’anar a escoles especialitzades per tal de poder desenvolupar més les seves qualitats, i així tenir més atenció per part de l’educador.
A més a més, es pot tractar millor la deficiència del nen, ja que en aquest tipus d’escoles els educadors són persones especialitzades, i per tant, creiem que poden ajudar més al nen en el seu procés de socialització, a diferencia de l’escola ordinària.

El punts els quals tractarem en aquest debat són els següents:

-Falta de professionals, ja que hi han mancances d’ajuts econòmics
-Presencia de barreres arquitectòniques( no hi han les instal·lacions necesaries.
-Discriminació social
-I per últim explicaran les conclusions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario